6 načina korištenja Twitter Analyticsa

6 načina korištenja Twitter Analyticsa

Značaj korištenja Twitter Analytics

Kao i kod svih društvenih mreža tako je i Twitter Analytics razvio svoj alat za analizu objava, praćenja, klikova i ostalih aktivnosti na objavama a sve u cilju analiziranja marketinške aktivnosti i njezinog utjecaja na prodajne rezultate. Naravno da iz zanimacije možete koristiti ovaj alat za osobne potrebe, no više se koristi u poslovne svrhe kojima je cilj prodaja usluga i proizvoda uz pravilan digitalni marketing.

Twitter Analytics može služiti za utvrđivanje najboljeg vremena za objavu, te koja publika je u to vrijeme aktivna, te možete utvrditi da li je to ciljana grupa vaše marketinške kampanje. Možete pratiti kakva je stopa angažmana na vašem oglasu ili objavi, koje objave se više posjećuju, da li postoje reakcije na objavu, da li se dalje retweeta vaša objava, te da li postoje aktivnosti klikanja na poveznicu što pokazuje veću zainteresiranost.

Ukoliko u objavi na Twitter profilu imate video detaljnije možete koristeći se ovim alatom vidjeti koliko je posjeta videu bilo, koliko je zapravo ljudi pogledalo video do kraja, koliko je ukupno minuta odgledano, te koliki je postotak zadržavanja na videu. Praćenje konverzija dodatak je alatu, kao i SEO optimizacija koja se može ovim putem odraditi.

Twitter Analytics pratitelja

Twitter Analytics pratitelja pomaže u analizama pratitelja u smislu povećanja ili smanjenja sljedbenika što je važno jer ukazuje na popularnost Twitter stranice i njezinih objava. Naročito su kompanije te koje vode računa o ovim analizama. Ove će analize pomoći u marketinškoj strategiji da se utvrdi da li je ostvarena ciljana grupa.

Twitter Analytics omogućuje i analiza top spominjanja što znači da pomoću znaka @naziv možete dobiti informaciju koliko puta je spomenut vaš naziv u nekom razdoblju, a time se dobiva na popularnosti i dizanje imidža tvrtke, brenda, proizvoda, usluge. Većim brojem spominjanja veće su i šanse da će vaša objava, twit doći do širokih masa, što vam je i cilj.

Ujedno ovim alatom je moguće pratiti vrhunske sljedbenike, a to su oni sljedbenici koji prate tvrtku u svakoj ili u velikoj većini objava. Lojalnost koju ovi sljedbenici pokazuju svojim lajkovima i klikanjem na objavama bez obzira jesu li to pojedinci ili druge tvrtke ukazuju na potencijalne klijente prema kojima treba pristupiti u cilju komunikacije.

Twitter Analytics angažmana

Twitter Analytics alat je kojim se može analizirati i angažman objava u smislu da se prate klikovi na poveznice, klikovi na hashtag, ukupno povećanje prikazivanja objave. Prati se i klikanje na slike, videa, na sam profil tvrtke koja analizira. Prate se retweetovi, odgovori i komentari, praćenja i lajkovi. Detaljnim analizama će se brzo utvrditi koje objave su popularne i postižu marketinški cilj, a koje su slabijeg odaziva.

Twitter Analytics pomaže i u praćenju stope angažmana, odnosno dijeljenjem kod objavljivanja. Cijena angažmana za svaki tweet činit će prosjek i učinkovitost objava na Twitteru.

Klikovi na poveznice se također prate ovim alatom i zainteresiranost grupe da sazna nešto više od djelića sekunde koliko obično traje pažnja na društvenim mrežama. Odgovori i komentari na vašim objavama pravi su znak da vaša kampanja ide u pravom smjeru, a retweetovi odnosno dijeljenje vaše objave širi ciljanu skupinu na širu publiku. Lajkovima sljedbenici i onu koji to još nisu a možda će postati dobivate lojalnost, te da je ciljana grupa zadovoljna vašom objavom.

Tagovi: