Kako smanjiti oteklinu zgloba

Kako smanjiti oteklinu zgloba

Kako smanjiti oteklinu zgloba na najbrži način

Plan liječenja koji vam preporučuje liječnik ovisit će o osnovnom uzroku vaših simptoma. Ako se oteklina zgloba dogodila nakon ozljede, jednostavni tretmani kako smanjiti oteklinu zgloba kod kuće su slijedeći. Nanesite led ili hladno pakiranje, umotano u krpu, na zahvaćeni zglob do 10 minuta da smanjite oteklinu. Nanesite kompresu na zglob pomoću elastičnog zavoja ili obloge. Podignite zglob kad se odmarate, po mogućnosti na točku višu od vašeg srca. Razmislite o uzimanju lijekova protiv bolova koji se prodaju bez recepta kako biste ublažili nelagodu. Vaš liječnik može vas također poticati da neko vrijeme izbjegavate pomicanje ili stavljanje težine na ozlijeđeni zglob. Pitajte ga koliko dugo trebate pričekati prije nego što ga ponovno počnete koristiti. Iako je važno dati tijelu vremena da zacijeli, preduga imobilizacija zgloba može prouzročiti pogoršanje snage i opsega pokreta. Ako vam je dijagnosticirano kronično stanje, poput osteoartritisa ili lupusa, slijedite plan liječenja koji preporučuje liječnik. Oni mogu preporučiti lijekove, fizikalnu terapiju ili druge tretmane koji pomažu u ublažavanju simptoma i održavanju zdravlja vašeg zgloba. Oticanje zglobova simptom je mnogih stanja, od kojih je najčešći artritis. Vaš se zglob također može osjećati bolno i ukočeno ili se činiti većim nego obično. U nekim slučajevima uzrok otekline može biti očit, primjerice ako ste nedavno ozlijedili zglob. Međutim, ako uzrok nije očit, oteklina je jaka ili ne jenjava, zakažite sastanak sa svojim liječnikom. Vaš zdravstveni radnik može vam pružiti više informacija o vašoj specifičnoj dijagnozi, mogućnostima liječenja i dugoročnim izgledima. Te vam možda otkriti bolji način kako smanjiti oteklinu zgloba i njen stvarni uzrok.

Kako smanjiti oteklinu zgloba koljena

Oticanje koljena znak je da postoji problem unutar koljena. To može biti odgovor tijela na oštećenje dijela koljena, prekomjernu ozljedu ili simptom osnovne bolesti ili stanja. Oticanje koljena događa se kada se tekućina skuplja u zglobu koljena ili oko njega. Drugi izraz za natečeno koljeno je izljev koljena ili voda na koljenu. Ako oteklina koljena traje dulje od tri dana, ako se oteklina pogorša ili ako uz oteklinu osjetite jaku bol, potražite savjet liječnika. No, dok to ne učinite evo kako smanjiti oteklinu zgloba. Prvi korak kako smanjiti oteklinu zgloba je odmor koljena. Izbjegavajte sport i druge aktivnosti s nošenjem utega 24 sata ili više kako biste koljenu predahnuli i imali priliku za ozdravljenje. Međutim, i dalje je dobro lagano ispraviti koljeno i savijati ga više puta dnevno. To će pomoći koljenu da održi raspon pokreta. Primjenjujte led na koljeno 15 do 20 minuta svaka dva do četiri sata tijekom prva dva do tri dana nakon ozljede koljena. To će vam pomoći kontrolirati bol i smanjiti oteklinu. Sjednite ili lezite podignutom nogom dok ledete koljeno. Stavite nogu na povišenu stolicu ili jastuke kako biste smanjili protok krvi u zahvaćeno koljeno. Uzmi protuupalne lijekoveLijekovi koji se prodaju bez recepta mogu pomoći kod bolova u koljenu. Sredstva za ublažavanje boli, poput acetaminophena i ibuprofena, lako su dostupne u trgovinama i trgovinama, kao i na mreži. U slučajevima kada je potrebna medicinska intervencija, liječnik vam može dati recept za ublažavanje boli ili oralni kortikosteroid, poput prednizona. Postoje i steroidi koji se mogu ubrizgati izravno u zglob koljena. To će pomoći smanjiti upalu. Nakon 72 sata povremenog zaleđivanja možete dodati malo vrućine. Razmislite o toploj kupki ili koristite grijaću podlogu ili topli ručnik 15 do 20 minuta, nekoliko puta dnevno. Ako se oteklina pogorša, zaustavite vrućinu. Masiranje koljena može pomoći odvodu tekućine iz zgloba. Možete si pružiti nježnu samo-masažu ili masažu od profesionalca. Za masažu možete odabrati podmazivanje koljena ricinusovim uljem. Ne samo da će ulje pomoći rukama da lako klize preko koljena, već je poznato i da lokalna primjena ricinusovog ulja smanjuje bol i upale. Nakon što ozljeda malo zaliječi, možete izvoditi izometrijske vježbe za jačanje mišića koji podupiru vaše koljeno. Kad su mišići oko zgloba jaki, mogu pomoći u ublažavanju pritiska u zglobovima.

Kako smanjiti oteklinu zgloba uzrokovanu artritisom

Upratite slijedeće savjete kako smanjiti oteklinu zgloba. Ako imate artritis, tjelovježba vam može pomoći upravljati svojom težinom i fleksibilnosti zglobova, ojačajte mišiće oko zglobova, što nudi veću potporu. Trenutne smjernice snažno preporučuju započinjanje odgovarajućeg programa vježbanja. Vježbanje s trenerom ili nekom drugom osobom može biti posebno korisno, jer povećava motivaciju. Dobre opcije uključuju vježbe s malim utjecajem, kao što su: hodanje, biciklizam, tai chi, vodene aktivnosti i plivanje. Toplinski i hladni tretmani mogu pomoći u ublažavanju bolova i upala kod artritisa. Toplinski tretmani mogu uključivati ​​dugo, toplo tuširanje ili kupku ujutro kako biste olakšali ukočenost i upotrebu električne pokrivača ili vlažne jastučiće za grijanje kako biste smanjili nelagodu preko noći. Hladni tretmani mogu pomoći u ublažavanju bolova u zglobovima, oteklina i upala. Zamotajte vrećicu s gelom od leda ili vrećicu smrznutog povrća u ručnik i nanesite ga na bolne zglobove za brzo olakšanje. Nikada ne nanosite led izravno na kožu. Kapsaicin, koji dolazi od čili papričice, sastavni je dio lokalnih masti i krema koje možete kupiti bez recepta. Ovi proizvodi pružaju toplinu koja može smiriti bol u zglobovima. Još jedan način kako smanjiti oteklinu zgloba kod artritisa je akupunktura. Praktičari kažu da djeluje preusmjeravanjem energija i uspostavljanjem ravnoteže u vašem tijelu. Svakako pronađite licenciranog i certificiranog akupunkturista za provođenje ovog tretmana.

Tagovi: