Koliko traje procjena štete u osiguranju

Koliko traje procjena štete u osiguranju

Zatražite kredit



Koji iznos trebate?

50 € 25000 €

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : 9:30
Ukupan iznos za vraćanje:

Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 500 € na maksimalan rok do 30 dana!
Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste


PRIMJER KREDITA: Mikro kredit: Uz zatraženi iznos 300,00 EUR na period od 30 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 301,68 EUR, uz kamatnu stopu 0,00% te EKS 7,03%, iznos Premije 1,68 EUR te iznos mjesečne rate 301,68 EUR (1 rata). Plus kredit: Uz zatraženi iznos 1.000,00 EUR na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.021,20 EUR, uz kamatnu stopu 0,00% te EKS 8,90%, iznos Premije 21,20 EUR te iznos mjesečne rate 204,24 EUR (5 rata). Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 9,25%.
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Procjena štete, što u slučaju štete?

Bilo da se radi o prometnoj nesreći, poplavi ili nekoj drugoj mogućoj nezgodi, znamo kako navedeni trenutak nikako nije ugodan. Neovisno o vrsti štete, potrebno je odraditi prijavu, nakon koje slijedi procjena štete, obrada podataka, proces isplate. Što kada se dogodi određena šteta? Neovisno o šteti, vi kao osiguranik činite prvi korak. Prvi korak je prijava štete. Mnoge osiguravajuće kuće jednostavan proces online prijave štete. Kada prijavljujete određenu štetu online putem, tada morate biti svjesni da morate izdvojiti određeno vrijeme kako bi u obrascu opisali što se dogodilo.

Uz navedeno, osiguravajuća kuća će vas tražiti i fotografije oštećenja, presliku vaše police osiguranja, račun popravka štete, zapisnik o očevidu MUP-a i druge moguće stavke. Nakon poslane prijave čekate kontakt osiguravajuće kuće. Procjena štete se također može napraviti i preko telefonskog poziva ili odlaskom u poslovnicu osiguravajuće kuće. Procjena nastale štete će se obraditi u što kraćem roku, po čijem završetku ćete biti obaviješteni telefonskim putem ili preko mail adrese.

Procjena štete, što nakon prijave štete?

Nakon prijave štete slijedi procjena štete. Nakon što ste prijavili određenu štetu, osiguravajuća kuća vas obavještava o broju odštetnog zahtjeva pod kojim se nalazi vaša šteta. U obavijesti se često naglašava da se ne šalju dodatne informacije o šteti. Nakon navedenog slijedi procjena štete. Ako je riječ o materijalnoj šteti, procjena na vozilima će obaviti na mjestu procijene osiguravajućih kuća, a za nepokretna se vrši dogovor o vremenu i mjestu procjene. Procjena ostalih šteta se vrši prema dogovoru s osiguranikom.

U slučaju tjelesnih povreda možete očekivati poziv na liječnički pregled o kojem vas obavještava osiguravajuća kuća u roku od najkasnije 20 dana od same prijave štete. Kod procjene moguća je potražnja za dodatnom dokumentacijom. Osiguravajuća kuća vas ima pravo tražiti naknadnu dokumentaciju i posebne informacije vezane za nastalu štetu, a vi kao osiguranik ste dužni navedeno dostaviti u zadanom roku. Dokumentacija se često šalje na mail adresu osiguravajuće kuće ili se osobno donosi u ured.

Procjena štete, kako izgleda isplata štete?

Nakon što ste osiguravajućoj kući dostavili sve potrebne i tražene informacije o šteti, kreče detaljna procjena nakon koje slijedi isplata odštete. Prilikom vaše prijave određene štete, potrebno je navesti broj vašeg bankovnog računa IBAN na koji želite da sjedne isplaćena odšteta. Odluka o isplati se javlja pisanim tragom, mailom ili poštom i nakon potvrde sa strane osiguranika slijedi proces isplate. Procjena štete može i ne mora potrajati, ona će zapravo najviše ovisiti o težini prijavljene štete. Koje su obveze osiguravajućih kuća prema vama kao osiguraniku?

Sukladno propisima zakona, osiguravajuće kuće su dužne u roku od 60 dana utvrditi štetu i javiti vam se s povratnim informacijama. Njihova obveza je detaljno obrazložiti ponudu koja se bazira na naknadi štete i isto tako ponuditi vam utemeljeni odgovor na sve točke koje se nalaze u odštetnom zahtjevu. Što ako niste zadovoljni sa procjenom osiguravajuće kuće? Ako smatrate da procjena štete nije fer, tada imate svako pravo podnijeti prigovor na odluku na koje vam je osiguravajuća kuća dužna odgovoriti u roku od 15 dana od primitka. Osiguranje znači povjerenje, a upravo na tome se baziraju osiguravajuće kuće.

Tagovi: