Savjeti za podučavanje djece o novcu

Savjeti za podučavanje djece o novcu

Zatražite kredit



Koji iznos trebate?

50 € (376,73 kn) 4000 € (30138 kn)

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : Sutra 31.01.2023 u 08:30
Ukupan iznos za vraćanje:


Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 400 € (3.013,8 kn) na maksimalan rok do 30 dana!

Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste



PRIMJER KREDITA: Uz zatraženi iznos 1.000,00 € (7.534,5 kn) na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.017,10 € (7.663,33 kn), uz EKS 7,13%, iznos Premije 17,10 € (128,09 kn) te iznos mjesečne rate 203,42 € (1.532,67 kn) (5 rata). Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 7,15%, Fiksni tečaj konverzije: 1 € = 7.53450 kn
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Zašto djeca moraju steći dobre navike kada je u pitanju novac

Svakom roditelju zasigurno je najvažnija dobrobit i blagostanje njegove djece. Nažalost, naši obrazovni sustavi premalo pažnje pridaju financijskoj pismenosti djece pa je zbog toga uloga roditelja u tome vrlo bitna. Navike se stvaraju od malih nogu te djeca kroz ispravno vodstvo svojih roditelja mogu već u ranim fazama života usvojiti navike koje će im koristiti cijeli život. Dakle, dobri temelji financijske pismenosti mogu osigurati da vaša djeca imaju svjetliju budućnost. Novac je prisutan u skoro pa svemu u današnje vrijeme. Utječe na način kako se hranimo, koji auto vozimo, gdje živimo, što radimo. Djeci su roditelji izvori sve životne mudrosti pa je dobro usmjeravanje od malih nogu kada je u pitanju novac vrlo svrhovito. U nastavku članka pokušat ćemo dati par savjeta kako podučiti djecu o novcu. Te lekcije, oni će naučiti kroz život sa vama ili bez vas, ali vaša uloga može značiti puno te onemogućiti zapadanje u dugove u budućnosti te podizanje kredita (hitri kredit).

Djeca i novac od malih nogu

Studije su pokazale da djeca mogu početi učiti o novcu ceć u ranoj dobi odnosno od sedme godine života. Potrebno je objasniti djetetu što je novac i za što služi i to najbolje preko primjera u praksi na način da dijete vidi kako se novac koristi pri kupovini. Također, s obzirom da će dijete vidjeti kako se novac troši da bi se pribavile određene stvari, potrebno ga je rano upoznati i s konceptom štednje. Isto je najlakše uz pomoć kasice u poticanje djeteta na pozitivan stav o štednji. Manja djeca lakše će steći te navike uz kratkoročne ciljeve koji im ne odlažu previše osjećaj uspjeha. Kako dijete raste, potrebno mu je davati mogućnosti da samo zaradi novac. Jedan od najboljih načina je džeparac koji ne samo da će omogućiti djetetu da razvije osjećaj raspolaganja određenom svotom novca nego se isti može uvjetovati obavljanjem kućanskih poslova i sl. odnosno potrebno je dijete naučiti da novac “ne pada s neba”, nego se za isti potrebno potruditi.

Djeca i novac kroz odrastanje

Uz sve prethodno navedeno, kada djeca već steknu i formiraju određeni stav o novcu, njegovoj ulozi i važnosti, potrebno im je pomoć u donošenju ispravnih financijskih odluka. Dobar trik je dati djetetu džeparac i reći mu da dio novca ne može potrošiti kako želi već da mora nešto staviti sa strane. Na taj način ih se odmah uči važnosti štednje, ali i stječu spoznaju da neće uvijek sav novac moći potrošiti na ono što žele. Uz lekcije o štednji, djecu je potrebno u zrelijim godinama poučiti o investicijama i to na način da nauče kao njihov novac može raditi za njih. To je u početku moguće ugovaranjem oročene štednje te upoznavanjem djeteta o pojedinostima iste. Naposljetku, najbitnija lekcija koju možete dati svome djetetu kada su u pitanju financije ste vi sami. S obzirom da smo svi mi svojoj djeci u početku najveći uzori, djeca će naše obrasce ponašanja imitirati i najlakše usvojiti. Dakle, budite uzor, vodilja i primjer svojoj djeci kada je u pitanju novac.

Tagovi: